poniedziałek, 16 grudnia 2019

Kobieca kartka w stylu Vintage.

Po dwóch latach współpracy z wyzwaniowym blogiem Tche Scrappy Sketches nadszedł czas aby się pożegnać. Cały ten rok sponsorem wyzwań na blogu był polski producent papierów Craft )'Clock dlatego to jego kolekcję wybrałąm na pożegnanie - moją ukochaną Vintage Bisou :).
Pracę wzbogaciłam warstwową tekturką Essy Floresy z zestawu Royal: spodnią warstwę pokryłam woskiem, a wierzchnią folią do złoceń ITD Collection.







Praca powstała jako interpretacja grudniowej mapki.



To mój ostatni, pożegnalny post na tym blogu, ale wiadomo, że coś się kończy, coś się zaczyna :)



Ale spokojnie, to nie żadne tajne stowarzyszenie, czy inny sabat, to producent tekturek do scrapbookingu Magiczny Kociołek.



 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

6 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Takie słowa to miód na moje serce :) I też pozdrawiam, równie cieplutko.

      Usuń
  2. Kartka robi fantastyczne wrażenie:) Cudne złocenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Craftfanko, te złocenia to efekt folii :)

      Usuń
  3. głowa do góry i działaj :) tworzysz piękne prace ... walcz o siebie i swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i rozumiem. Jest takie powiedzenie: Jak spaść z konia to przynajmniej z wysokiego :)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.