poniedziałek, 11 listopada 2019

Mix-mediowy tag

Zapragnęłam zrobić coś innego, zaszaleć, dla koleżanki - z okazji urodzin. Padło na taga.
Znajdziecie na nim papiery z kolekcji Vintage Bisou Craft O' Clock których klimat był niewątpliwie inspiracją do tej pracy i tekturkę od Essy Floresy ilustrującą pasję Eli.
 Oprócz tego: kaboszony, szklane kuleczki, clear gesso, pasta do maski, farby, pasty woskowe, koronki, sznurki, wstążeczkę i sama już nie wiem co jeszcze. Jak czegoś się dopatrzycie co pominęłam to mi napiszcie w komentażu.









Widać że pochlapałam? :)




I tak sobie myślę, że skoro ten tag jest formą kartki (przecież na odwrocie napisałam życzenia) to mogę zgłosić swoją pracę na wyzwanie ArtPIASKOWNICY

CARDS - kartka dla niej i/lub dla niego + TEKTURKA


https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/11/cards-kartka-dla-niej-lub-dla-niego.html




   DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.