niedziela, 17 listopada 2019

Świąteczna inspiracja.

To już najwyższy czas na rozpoczęcie świątecznych inspiracji. Moja pojawiła się jak zwykle 14go dnia miesiąca na wyzwaniowym blogu The Scrappy Sketches producenta Craft O'Clock.
Koszty przesyłek Poczty Polskiej skłoniły mnie aby kartki które będę wysyłać za jej pomocą zmieściły się w tradycyjnej kopercie. Bardzo pomocne okazały się elementy do wycinania i tekturka.
Użyłam papierów i elementów do wycinania z kolekcji Carols In The Snow - cudownie błyszczące elementy sprawiają że kartka na pozór skromna iskrzy świątecznie. Kompozycję wianka oparłam na tekturce Pure & Natural Craft. W kontraście dla błyszczących elementów pokryłam ją tylko białym gesso.




I kilka zdjęć w sztucznym świetle aby choć trochę pokazać tem błysk :) 





Mapka, która była inspiracją do tej pracy wygląda tak:


A prace na wyzwanie zgłaszajcie w tym poście.



   DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.