sobota, 23 listopada 2019

Ślubna kartka od rodziców.

Zawsze czuję wyjątkową tremę gdy mam wykonać kartkę z okazji ślubu dla Młodej Pary od rodziców. Jak oddać miłość i troskę? Nie wiem czy wiem, ale bardzo się staram.
Kartka jest dość duża bo w formacie A5. Kolory wybrałam z zaproszeń.
Dzięki warsztatom Olgi Bielskiej coraz odważniej wchodzę w foamiranowe kwiaty - tutaj mojej produkcji anemony. A inspiracją do tworzenia tych kwiatów były piękne papiery Sweet Time od Craft & You Design.
 No i dalej bawię się w mediowanie tekturek - tym razem piękna ramka Latarni Morskiej.





















Zauważyliście ręczne przeszycia? Gdy przełamałam już początkową tremę, to poczułam wielką przyjemność tworząc tę pracę. Mam nadzieję że to widać.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy

https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/11/cards-kartka-dla-niej-lub-dla-niego.html


DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

5 komentarzy:

  1. cudnie wyszła karteczka, delikatna wszystko do siebie pasuje, fantastycznie zmediowana rameczka a kwiaty boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, aż nie wiem jak odpowiedzieć. Bardzo mi miło, serdecznie dziękuję. I żałuję że Lenek wszystkie swoje dzieci już pożenił/wydał za mąż bo miałybyśmy szansę się poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Прекрасно! нежно! Красиво! Великолепно! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna kolorystyka i kompozycja w bardzo romantycznym nastroju - przepiękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.