wtorek, 19 listopada 2019

Notes

Poproszono mnie o ozdobienie okładki notesu A5 dla dojrzałej kobiety. Nic nie wiedziałam o jej zainteresowaniach, upodobaniach. Tyle tylko, że pracuje w edukacji, ale raczej w nadzorze, niż w nauczaniu.
Postawiłam więc na kawę, a może herbatę (?) - kto wie który z tych napojów tak pięknie paruje z filiżanki?
Mocna czerwień okładki wpłynęła na dobór kolorów. Papiery jakich użyłam to mieszanka UHK i Craft & You Design, a filiżanka to Laserowe Lowe.
Zagustowałam ostatnio w warstwowych tekturkach - można się fajnie nimi pobawić. Tym razem spodnią warstwę potraktowałam czerwoną folią do złoceń od ITD, a pierwszą tylko zabezpieczyłam lakierem. Tekturka pochodzi z kolekcji Arabeski od Essy - Floresy.








Ponieważ nie użyłam wykrojnika zgłaszam pracę na Filigrankowe wyzwanie

https://filigranki-pl.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-52-bez-wykrojnika.html


   DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

3 komentarze:

  1. Wspaniale wyszło 💕 Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo pomysłowo:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.