piątek, 12 czerwca 2020

Mini folder

Coś 4 miesiące temu Inka z Klonowej na grupie facebookowej Halo Crafty pokazałą jak wykonać minifoldery na herbatkę i zorganizowała ich wymiankę. Tak się jakoś złożyło, że jescze nie publikowałąm folderka który przygotowałam.
Mój folder jest dwuwarstwowy i mieści dwie torebki herbaty, oraz kieszonkę z tagiem na którym wpisałam krótkie życzenia.
Herbata kojarzy mi się z Indiami, Chinami i Japonią. Dlatego  wybrałąm papier z hinduską grafiką, który mam już dłuższy czas i nie wiem już jakiego producenta, ale bardzo pasował do opakowania herbatki. No i żeby podkreślić od kogo będzie ten folder ozdobiłam go rozetką Haremką mojego autorstwa. Wszak Chiny i Japonia to kolebki origami :)
Jeszcze jakieś niezdarne frędzle z muliny, i jednorożec - na szczęście. Gdybym była konsekwentna to byłby słoń - ale nie jestem i nie miałam wtedy słonia ;) .
To prawdziwe maleństwo, jego wymiary to 2,5 x 3,5 cala.









W pracy użyłam tekturkę z Magicznego Kociołka - piękną Amaterasu.



    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   


2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.