sobota, 20 czerwca 2020

Prymicje i święcenia kapłańskie.

Koniec maja i początek czerwca zdominowały u mnie tematy religijne. Dzisiaj pokażę kartkę z okazji prymicji oraz ramkę będącą pamiątką na 25 rocznicę święceń kapłąńskich.
Tekturki, których użyłam pochodzą od wielu producentów, nie wszystkie potrafiłabym podpisać. Chciałabym tylko zwrócić uwagę na piękne medaliony z Jezusem od Magicznego Kociołka - chyba nigdy mi się nie znudzą :)

















    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   



5 komentarzy:

  1. Jaka piękna kartka !I jakie masz śliczne wykrojniki z listkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do wykrojników z motywami roślinnymi to jestem ich niepoprawną fanką, kolekcjonuję od prawie 8 lat ;)

      Usuń
    2. Też uwielbiam listkowe wykrojniki :)
      A pamiętasz może, jak się nazywają te największe liście u dołu ?
      Resztę znam, ale tych listków nie mogę zidentyfikować:)

      Usuń
  2. Właśnie przeszukuję sklepy aby ci je namierzyć, ale już ich nie produkują o ile wiem, bo koleżanki poszukiwały nadaremnie - to Memory Box. Na tej kartce są oprócz tego wykrojnika (trzy wielkości listków, zawijas i pojedyncze grona) jest jeszcze jeden od Memory box i jeden z Aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuje:) Jeśli uda mi się znaleźć to dam znać:)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.