piątek, 18 września 2020

Kartka na cynową rocznicę ślubu.

 Cynową lub aluminiową, czyli dziesiątą. Mojej siostrzenicy :) i jej męża oczywiście . To wspaniała para i musiałam się postarać szczególnie. Spodobały mi się ostatnio kartki z oknami i postanowiłam taką właśnie zrobić.
Mój wybór padł na tekturkę okna z Paper Card (aktualnie niedostępna) - ma dość szerokie framugi które można było zmediować. Tak więc poszły w ruch gesso i pasta strukturalna z maską. Wzór z maski nawiązywał do bazowego papieru Vintage Damasks 01, podkreśliłam go delikatnie pastą woskową. Okienko podniosłam dając kilka warstw birmaty i lekko wysunęłam poza granicę kartki. Początkowo planowałam zrobić z niego shaker boxa, ale spodobał mi się taki efekt jaki uzyskałam i odstąpiłam od pierwotnego zamiaru. 
Też tak macie, że pomysły ewoluują w trakcie tworzenia?
Okno przystroiłam oczywiście kwiatami ( włąsnymi i gotowymi). No dużo się dzieje na tej kartce: ręczne przeszycia, chlapanie, sznurek woskowany, kutas, kawałki różowej koronki, srebrne kulki, napis Rocznica Ślubu. 







Baza kartki i pudełko to Rapakivi.


Kartkę zgłaszam na #65 wyzwanie Pracowni Artystycznnej Snip Art



oraz na #60 wyzwanie sklepu Miszmasz Papierowy







DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 





21 komentarzy:

  1. To jest najcudowniejsza praca jaką ostatnio widziałam 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykonanie i dobór kolorów i dodatków kartka jest śliczna :) a zastanawiałam się nad nazwą jaką podałaś ja wolę chwast . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu :) Szczerze mówiąc nie liczyłam, że ktoś czyta w ogóle wpisy na blogach i raczej ten kutas to taka trochę prowokacja z mojej strony, chociaż nazwa jak najbardziej poprawna ;). Na codzień raczej używam nazwy chwost - podobnie jak Ty, chociaż odrobinę inaczej. To pewnie regionalizm :)
      Fajnie że ktoś czyta :)

      Usuń
  3. Awesome project!!! Thank for join us!
    Fantasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful project, thanks for joining the Snip Art challenge.
    Hadry Dc -DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Красивая открытка! Спасибо большое за ваше участие в галерее Fantasy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala karteczka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, ślicznie skomponowana :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to rewelacyjnie :) Sama niedługo obchodzę 10 rocznice ślubu i znalazłam taką ciekawą listę pomysłów na prezent z okazji 10 rocznicy ślubu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.