poniedziałek, 7 września 2020

Kobieca kartka urodzinowa.

 Aż mam ochotę napisać: nareszcie to zrobiłam!
Już tłumaczę. Jakiś czas temu spodobały mi się emaliowane broszki na Aliekspress. Cena była niewysoka, dlatego zaczęłam kombinować jak użyć je do kartek, notesów, pudełek itd.Co jakiś czas wyszukuję co ciekawsze egzemplarze i kupuję, a potem głaszczę i odkładam do szuflady.
Ta dama w czerwonej sukience idealnie wpasowałą mi się do tematu pracy - kartka na urodziny dojrzałej kobiety od koleżanek.
Praca ta jest moją inspiracją dla Paper Card, a ze sklepu użyłam papier do scrapbookingu Vintage Damasks 02 oraz tekturkę Rozeta warstwowa 3.
Ponieważ rozeta jest warstwowa, to musiałąm przy niej pokombinować - tym razem zdecydowałam się na złoty embossing na pierwszej warstwie. A skoro wyembossowałam tekturkę, to i stempel z liśćmi również. I skoro złota nigdy dość pochlapałam nieco złotym tuszem.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.