piątek, 25 września 2020

Kartka w pudełku na chrzest święty dziewczynki.

Łucja to piękne imię, prawda?  Dla tej małej osóbki przygotowałam zestaw: kartka i pudełko, który jest moją inspiracją w ramach DT Paper Card

 Czy tylko pastelowe papiery nadają się na kartki z okazji chrztu świętego? Mam nadzieję że nie. Zapragnęłam odmiany i na warsztat wzięłam soczyste papiery Lemoncraftu - kolekcja Raspberry Garden - jestem nią zauroczona :). Motyw desek nadał pracy lekko rustykalnego charakteru. Na ich tle pięknie prezentują się wyembossowane na biało tekturki Paper Card.

Środki papierowych kwiatów i malinki pokryłam glossy accents - nadaje to świeżości całej pracy. 
Kartkę umieściłam w pudełku z okienkiem firmy Rapakivi. Nie jestem zwolenniczką nadmiernego dekorowania ich. Zazwyczaj daję wokół wieczka paski papieru z użytej kolekcji. W moje zamiłowanie do prostoty w tym względzie świetnie wpisuje się tekturka - ramka z napisem odpowiednim do okazji, tutaj: Pamiątka Chrztu Świętego. 
Środki papierowych kwiatkó i malinki pokryłam Glossy Accents.









DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 


Kartkę zgłaszam na wyzwanie 



4 komentarze:

  1. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, bardzo delikatna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo wytworna! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, dopracowana w każdym szczególe:) Agatko w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.