czwartek, 12 listopada 2020

I znów kartka dla dentysty - z zębami i tortem.

 Jak tu ugryźć taki temat? Co ja się namęczyłam i nagłówkowałam tego możecie się tylko domyślać.
Z pomocą przyszło mi wyzwanie Świata Pasji: W ten deseń. To było to, najpierw wydrukowałam kartkę w całości zadrukowaną ząbkami, ale po namyśle i próbie zdecydowałam się na trochę nieregularny deseń. Tort stworzyłam z papierów ITD Collection - też pokrytych deseniem :). By urozmaicić tło - zainspirowana loyautem Kamili Pietroń - dodałam koła i okręgi. 
Od kilku miesięcy szczególnie wnikliwie oglądam wpisy i filmy, oraz uczestniczę w miarę możliwości w warsztatach on line Kamili na grupie Kreatywny Świat Naszych Pasji
To bardzo merytoryczne warsztaty/wpisy, Kamila skupia się na konkretnej technice i pokazuje wiele zastosowań. Z całą pewnością są inne i każdemu polecam z czystym sercem: świeżynce i osobie zaawansowanej.
Siadając do tego wpisu chciałam zgłosić tę moją karteczkę na wyzwanie, ale teraz zrezygnuję - moja powyższa opinia mogłaby zostać źle odczytana. Naprawdę napisałam co myślę.
Przy dokładnym przyjrzeniu się możecie zauważyć, że niektóre ząbki są jakby pokryte błyszczącą emalią ten efekt uzyskałam nakładając grubą wartwę Magika, którą zostawiłam do samoistnego wyschnięcia.








I na koniec: słyszałam o takich wypadkach, zawsze uważałam, aby mnie to nie spotkało. Ale nawet najlepsi jeźdźcy czasami spadną z konia. Jak już obfociłam karteczkę, umówiłam się z koleżanką na jej odbiór to stwierdziłam że mam czas na kawę. I stało się. Zalałam kartkę kawą. Nie polecam picia jakichkolwiek napojów w czasie pakowania kartek. Na szczęście ocalał tort, banerki i kilka odstających elementów. W międzyczasie klientka poprosiłą o dołożenie kwiatków. 
Osobiście wolę wersję bez kwiatków. Z kwiatkami zdążyłam zrobić jedno zdjęcie i pokazuję dla porównania :) - sami oceńcie jak wolicie.







                       DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 


2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.