sobota, 28 listopada 2020

Swiąteczne ATCiaki wymiankowe.

 Dzisiaj króciutko i szybciutko :)

Moje pierwsze ATC czyli karty kolekcjonerskie - takie małe formy scrapowe. Wreszcie i ja zrobiłam swoje pierwsze ATC z prawdziwego zdarzenia. Powstały na wymiankę w grupie Kreatywny Świat Naszych Pasji. Moją wymiankową parą okazała się sama  Naczelna: Kamila Pietroń. Tematem były kolorowe święta. Zrobione są na foliowej podkładce i uznałą że nazwa zobowiązuje - dlatego mój ukochany motyw świąteczny - choinki, powstał w technice origami. ATCiaki zazwyczaj powstają seriami, moja była krótka: dwa egzemplarze. 



I zobaczcie jakie cuda przyszły do mnie wraz z paczką od Kamili :)




Z łakoci jedna czekoladka i krówka nie doczekały sesji zdjęciowej, hihihi.


  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.