sobota, 21 listopada 2020

Świąteczne zawieszki origami.

 I znów jak co roku o tej porze dopadła mnie przemożna chęć składania gwiazdek i ringów (wianuszków) origami. A ten model szczególnie przypadł mi do gustu. Tym razem jako zawieszka z tekturkową śnieżynką w centrum. W roli śnieżynek - tekturki CraftUla.
Wianki składałam z papieru metalicznego o gramaturze 120. Czerwony i zielony kolor na papierze uzyskałam malując go metalicznymi farbami akrylowanymi poprzez nakładanie gąbką, tzw tapowanie. By tekturkowe gwiazdki zgrały się kolorystycznie z resztą również zostały potraktowane farką akrylową - złotą.
Wydaje mi się, czy wyszły takie trochę vintage?





 A wy też przygotowujecie jakieś ozdoby świąteczne?


                         DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.