piątek, 20 listopada 2020

Pierwsza kartka świąteczna w tym roku.

 To już czas na świąteczne kartkowanie, zwłaszcza, że nie wiadomo jak to w tym roku będzie z odwiedzinami. 
Na pierwszy ogień poszła pełna ciepła karteczka z shaker boxem według tutorialu Ewy Pawlak-Lewandowskiej. Jest tak urocza, że zapragnęłam też ją zrobić. Papiery i te słodkie grafiki od Craft O'Clock.
Kwiaty bawełny zrobiłam też według wskazówek Ewy - tak mi się spodobały, że dałam ich więcej niż w oryginale, hihihi. Od siebie dorzuciłam jeszcze dzwoneczki, piernikowego ludzika i napis Cicha Noc - od CraftUla.

Kartka pięknie się błyszczy i grzechocze, co trudno pokazać na zdjęciach. Może chociaż trochę tego pierwszego się dopatrzycie ;)








                                  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.