poniedziałek, 11 maja 2020

Kwiaty dla Mamy.

Postanowiłam zrobić sobie takie małe/ niemałe wyzwanie: kartka kobieca, z ręcznie robionymi kwiatami (foamiran) - czyli nic nowego, ale  uwaga: PASTELOWA.
Sięgnęłam po starą kolekcję Celebrations Mintay Papers.
I koniecznie przyjrzyjcie się tej pięknej, filigranowej ramce Pachamama z Magicznego Kociołka. Jej nazwę  można przetłumaczyć jako Matka Ziemia - inkaska bogini, ale więcej o niej poczytacie na stronie sklepu.
Ja oczywiście ją pomalowałam. Na różowo.
I tak się zastanawiam, co ja zrobię z tą masą gotowych kwiatków, skoro ostatnio wcale ich nie używam. Bo najpiękniejsze są jak się je samemu "wyhoduje ".







Kartka ta jest inspiracją na blogu Magicznego Kociołka




                                DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   

2 komentarze:

  1. Piękna i delikatna ze wspaniałym mottem. Kwiaty urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.