poniedziałek, 18 maja 2020

Kwiecista kartka z shaker boxem.

Rzadko u mnie taka kolorystyka, ale podoba mi się i pewnie częściej powinna się pojawiać. Piękne, delikatne fiolety za sprawą kolekcji Meadow Impression ScrapAndMe i zgaszona zieleń Galerii Papieru to chyba dobry mariaż. Mnie się spodobało ;)
Lubię shaker boxy, tym razem postanowiłam go delikatnie ukryć wśród roślinności. Posłużyła mi do tego ramka z Fabryki Weny, sizal i powycinane elementy z zestawu Meadow Impression. Przy tekturce oczywiście musiałam pokombinować. Nie miałam pudrów do embossingu w odpowiednim kolorze, więc najpierw pomalowałam wianek farbami akrylowymi Pentartu, a potem wyembossowałam go przezroczystym pudrem. Zabieg ten przyciemnił nieco kolor, ale ostatecznie wyszło dobrze. Brzegi shaker boxa lekko przypruszyłam nakładając gąbką te same farby akrylowe. Zrobiło się lekko tajenmiczo i bardzo romantycznie :) Cekiny dodały odrobinę luksusu.













Użyłam bazy DL od Rapakivi - dzielnie zniosła tę ilość ozdób :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy, która w przeciwieństwie do dziecięcych placów zabaw nie jest zamknięta i oferuje dużo ciekawych wyzwań



Bardzo się cieszę, moja praca znalazła uznanie :)



    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   

2 komentarze:

  1. Przecudna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kompozycja, karteczka prezentuję się wspaniale :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.