czwartek, 28 maja 2020

#scrap16challenge

W ramach "siedź w domu" ale i pomagaj na facebookupojawiła się niedawno inicjatywa pod nazwą #scrap16challenge. Bez wchodzenia w szczegóły ( po nie zapraszam na mój profil na fb) rzecz polega na scrapowaniu i pomaganiu. Kolejni twórcy nominują następnych i tak to krąży w sieci. Mnie nominowała Kinga- Kiga Bet.
Należy wykonać dowolną pracę scrapową używając dokładnie 16 produktów.
U mnie powstałą kartka z ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu, papiezrami z AB Studio i tekturką z Magicznego Kociołka - szczegóły na końcu postu. A teraz do rzeczy:














W pracy użyłam:





7. baza na kartkę
8. foamiran
9. pastela olejna magenta
10. farba akrylowa srebrna
11. puder do embossingu
12. tusz do embossingu
13. dżety
14. cekiny
15. wstążka
16. sizal

Jeśli jesteście ciekawi kogo nominowałam, to zapraszam na mój profil na fb :)


    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   







2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.